جونگمین و کمی هم از هیون


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

آخه سرغذا هم دارن ازش عکس میگیرن.....حالا اگه گذاشتن این بچمون غذاشو بخوره

هه هه هه این خوشتیپ آقا رو نگاه کنید.

این رنگ موهم بد نیستا!!!

ฝากรูป

ویخورده از هیون جون

 

بای بای



نظرات شما عزیزان:

Fatemeh
ساعت12:53---13 بهمن 1390
سلام گلم ...شما هم وبلاگ خوبی دارین....خواستین بیایین تبادل لینک.....ممنونم که به وب منم سر زدین اونی جونم....

زهرا
ساعت15:23---6 بهمن 1390
پس راست بود که میگفتن هیون از اسکلت کشیدن خوشش میاد!

زهرا
ساعت10:06---6 بهمن 1390
وای دختر چرا بهم خبر ندادی بیام تو وبت؟
اَقلآ یک SMS میدادی!تو نمیگی من این عکسا رو ببینم غش میکنم رو دست تو و جونگی میمونم!!!!


faezeh
ساعت14:02---4 بهمن 1390
سلام مرسی بابت نظر خوشگلت من تو رو لینکیدم بی زحمت منو با عنوانم یعنی

ღمن و ღss501

بلینک مرسیپاسخ:لینکت کردم عشیشم


zahra
ساعت4:49---4 بهمن 1390
سلام عزیزم

وبلاگ خوشملی داری

باتبادل لینک موافقی

خفرم کن

بوس بای
پاسخ:لینکت کردم گلم


لیلا
ساعت18:01---3 بهمن 1390
سلام عزیزم.من که موقع امتحانا هم بودم.

راستی از این به بعد نمیتونم هرروز به اینترنت وصل شم.آخه اینترنتم تموم شده.طول میکشه تا دو باره بگیرم.الانم کافی نتم.ولی هرطور شده چندوقت یه باری بهت سر میزنم.

.................................................

راستی آپت عالی بودا!


پاسخ:وای لیلاجونم.....الاهی بمیرم واست اگه من یه روز نت نداشته باشم میمیرم.....زودی اینترنتت رو وصل کنیا.....خیلی دوستت دارم.بوس


MaryamSS501
ساعت15:26---3 بهمن 1390
Kheily khoshgel boodaaaaaaaan ...
Mamnooooooon


azadeh
ساعت23:19---2 بهمن 1390
ممنونم عزیییییییییزم خیلی ناز بود مخصوصا جونگ مین عسیسسسسسسسسسسسس
پاسخ:آره عزیزم.....جونگمین خیلی جیگره


دیانا
ساعت21:14---2 بهمن 1390
راستی اول شدم...
پاسخ:آفرین


دیانا
ساعت21:13---2 بهمن 1390
سلااام.خیلی خوشمل بودن...این جونگ مین چرا اینقدر عکس داره!!!!!!
پاسخ:خب خوبه که........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,سـاعت 18:18 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.